Subject: Teid on kaasatud eelnõu üle vaatamisele
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 1 Feb 2024 15:12:14 +0200

Jõelähtme Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2411371/00894 
aadressile Harju maakond, Jõelähtme vald, Iru küla, Saha-Loo tee 14 (Lao- ja 
büroohoone) ja soovib teid kaasata eelnõu üle vaatamisele.

Kaasamise kutse põhjus: Piirinaabrina olete kaasatud Iru küla Saha-Loo tee 
14 lao- ja büroohoone laiendamise kasutusloa menetlusse. Dokumentide 
vaatamiseks peate ennast sisse logima ehitisregistrisse. Dokumente saab näha 
aadressil www.ehr.ee: Töölaud - Minu dokumendid - Kutsed minu kaasamiseks. 
Avamine toimub menetluse numbrilt. Dokumentide alt leiate koos taotlusega 
esitatud dokumendid. Projekti alla laadimine on nupust „Laadi projekt alla“. 
Oma seisukoha palun esitada samas keskkonnas kaasamise kutses määratud 
tähtajaks. Juhul kui Te eelnimetutud tähtajaks oma seisukohta ei saada, 
eeldame vastuväidete puudumist loa väljastamisel.

Materjalidega tutvumiseks on vajalik ID-kaardi, mobiil-ID või smart-ID-ga 
sisse logida e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26876251> . Abimaterjaliks 
on loodud kaasamiskutsele vastamise videojuhend 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/help/training-materials> .

Kui kaasamiskutse on tehtud juriidilisele isikule, siis kutsele on võimalik 
ehitisregistris tagasisidet anda, kui olete sisse loginud juriidilise isiku 
rollis. Kui teil puudub juriidilise isiku roll, võtke palun kasutaja 
registreerimiseks ühendust [email-masked].

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 11.02.2024 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Jõelähtme Vallavalitsus) või menetleja (PIRET HAAS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister